|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnikowski
Administrator
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 758
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 0:17, 16 Sty 2006 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
Regulamin forum zarabianiewsieci.fora.pl WAŻNY od 1 maja 2006r.
1. Warunkiem uczestnictwa w dyskusjach na naszym forum jest zarejestrowanie się użytkownika i podanie nick'a oraz adresu e-mail
2. Jeden użytkownik może posiadać tylko jedno konto na naaszym forum (w przeciwnym wypadku konto może zostać usunięte bądz zablokowane, w przypadku osób utrudniających nam pracę możemy zablkować adres e-mail bądz IP komputera z którego taka osoba pisze)
3. Każdy użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu w całości:
Na forum obowiązuje zakaz:
§1 wysyłania wiadomości zawierających treści bądź inne materiały które uważane są za powszechnie obraźliwe (przekleństwa i inne) jak również zamieszczania materiałów pornograficznych w tym linków do takich stron
§2 obrażania innych użytkowników
§3 ujawniania danych osobowych swoich jak również innych osób (nazwisko, adresy, numery telefonu)
§4 poruszania tematów związanych z czymś co łamie prawa autorskie (podawania seriali, cd-key, cracków, adresów do stron skąd można ściągnąć gry, programy które dostępne są w sprzedaży)
§5 rozmawiania na tematy prywatne z użytkownikami, chyba że w dziale do takich rozmów przeznaczonym z jednoczesnym przestrzganiam regulaminu forum
§6 kłótni, gróźb, "bójek"
§7 wklejania na forum publicznym treści które są korespondencją prywatną (e-maile, prywatnych wiadomości)
§8 pisania na tematy które zostały już wcześniej poruszane na forum, w tym wypadku wystarczy odświeżyć "stary" temat
§9 tytułowania postów zbyt ogólnie, np. "pomóżcie", "problem", "poszukuję..."
§10 zakłądania tematu w nieodpowiednim dziale, a w szczególności jeśli do tych celów istnieje specjalnie przeznaczony dział, np. zamieszczania łańcuszków w dziale z ofertami
§11 schodzenia z tematu na inne nie mające z danym tematem nic bądź w bardzo małej mierze związanego
§12 pisania postu pod postem (jeśli zamierzasz coś dopisać do swojej poprzedniej wypowiedzi oczywiście jeśli jest ona ostatnią w danym temacie, do tego celu służy opcja "zmień
§13 SPAMU !!! - całkowity zakaz spamowania, rozsyłania wiadomości poprzez pw do użytkowników, zamieszczania w nieodpowiednich działach linków referenych do firm,
§14 nakłaniania użytkowników do wejścia na określoną stronę, przykładowo: "wejdz na stronę ....", "patrz- stopka" itd.
§15 zamieszcznia w stopkach, sygnaturkach linków do stron pornograficznych, stron z wyskakującycmi okienkami, reklamy SPAMU
§16 zakaz nabijania postów
§17 (obowiązuje od 2.10.2006r do odwołania), ten pkt regulaminu tyczy się osób reklamujących program sign-profit w podpisie, jedna osoba może mieć tylko jeden banner sign-profit w stopce na jednej stronie wyświetlania danego tematu, w przypadku stwierdzenia iż na jednej stronie w danym temacie są dwa lub więcej bannerów sign profit jednego usera, osoba taka dostaje 1 ostrzeżenie a banner zostaje usunięty.
Kary
pkt.1 - Użytkownik może zostać ukarany przez administratora bądz moderatorów forum po stwierdzenia złamania regulaminu w jednym bądź kilku jego punktach.
pkt.2 - użytkownik możę zostać ukarany poprzez danie mu ostrzeżenia (jednego bądz kilku), w zależności od stopnia złamania regulaminu, użytkownik może zostać również zbanowany, jeśli z jednego komputera założył więcej niż jedno konto, lub jeśli ma 7 ostrzeżeń (co automatycznie wiąże się z jego zbanowaniem)
pkt.3 - kary w postaci ostrzeżeń mogą zostać zdjęte po upływie określonego czasu, jeśli przez okres 2 tygodni użytkownik nie popełni wykroczenia na jego prośbę może zostać zdjęte mu jedno ostrzeżenie, przy czym jego aktywność na forum musi być (minimum 5 postów/tyg.), kolejne ostrzeżenie może zostać zdjęte po upływie kolejnych 14 dni
pkt.4 - użytkownik który został zbanowany może za zgodą administracji zostać odbanowany, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od daty zbanowania
pkt.5 - osoba zbanowana po upływie połowy kary, tj. 45 dni od zbanowania może złożyć wniosek/prośbę o odbanowanie, jeśli zostanie ona pozytywnie rozpatrzona przez całą administrację użytkownik staje się pełnoprawnym użytkownikiem z zerowym kontem ostrzeżeń (wniosek/prośbę taką należy przesłać e-mailem na adres główny forum)
pkt.6 - osoba zbanowana nie może w tym czasie założyć drugiego konta (jeśłi takie coś zostanie stwierdzone jego IP zostaje automatycznie zbanowane dożywotnio a użytkownik ten nie ma prawa wstępu na forum)
pkt.7 - w wyjątkowych okolicznościach ostrzeżenie może zostać zdjęte, może mieć to miejsce w momencie gdy administracja forum uzna to za stosowne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|